REKLAMAČNÝ PORIADOK

Prevádzkovateľ:

AGROHONT DUDINCE, a.s., Viničná 404, 962 71 Dudince

PENZIÓN*** U MLYNÁRKY, K. Braxatorisa č.2, 962 71 Dudince

IČO: 36 000 469, DIČ: 2020474478, IČ DPH: SK2020474478

Mobil: +421/917 478 130

E-mail: manager@umlynarky.sk

Zodpovedná osoba za činnosť prevádzkarne:

Bc. Ján Totkovič

 

Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade s obchodným zákonníkom a je záväzný pre Penzión u Mlynárky, ako poskytovateľa služieb a predajcu pre kupujúceho zákazníka.

Reklamačný poriadok sa vydáva na zabezpečenie rýchleho a správneho postupu pri vybavovaní reklamácií, závad a nedostatkov:

  • - Ubytovacích služieb
  • - Stravovacích služieb
  1. Uplatňovanie reklamácií

Ak zákazník zistí dôvody a skutočnosti, ktoré môžu byť predmetom reklamácie, je povinný uplatniť prípadnú reklamáciu ihneď bez zbytočného odkladu u prevádzkového manažéra penziónu alebo u inej zodpovednej osoby.

V záujme rýchleho priebehu reklamačného vybavenia je účelné, aby zákazník pri uplatňovaní reklamácie predložil doklad o poskytovaní služby, ak takýto doklad má k dispozícii. Ak to povaha reklamovanej služby vyžaduje, je potrebné, aby zákazník pri uplatňovaní reklamácie predložil aj vec, ktorej chybu vytýka. Marketingový alebo prevádzkový manažér, prípadne iný zodpovedný pracovník zapíše reklamáciu zákazníka do reklamačného protokolu uvedením objektívnych okolností reklamácie. Manažér alebo ním poverený pracovník je povinný po starostlivom preskúmaní rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní. Ak prevádzkový manažér alebo ním poverený pracovník neuzná reklamáciu ako odôvodnenú, postúpi ju ihneď so všetkými podkladmi predsedovi predstavenstva a.s., ktorý je povinný reklamáciu vybaviť ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní.

Ak toto nie je možné, je povinný predseda predstavenstva a.s., vyrozumieť zákazníka o lehote vybavenia reklamácie, ktorá však nesmie byť dhšia ako 30 dní.

Ak sa u zakúpeného tovaru alebo poskytovaní služieb vyskytne závada, zákazník má právo uplatniť reklamáciu u prevádzkovateľa zapísaním aj do Knihy prianí a sťažností, alebo písomne na adresu:

AGROHONT DUDINCE, a.s., Viničná 404, 962 71 Dudince.

  1. - Chyby odstrániteľné
  2. - Ubytovacie služby

Na úseku ubytovacích služieb má zákazník právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie nedostatkov, t.j. výmenu alebo doplnenie drobného vybavenia podľa platnej legislatívy.

 

  1. Stravovacie služby

Na úseku stravovacích služieb, ak nie je dodržaná správna akosť, hmotnosť, teplota, miera alebo cena, má zákazník právo požiadať o bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby.

Reklamáciu v týchto prípadoch uplatňuje zákazník pred prvým ochutnaním jedál a nápojov, alebo po jeho ochutnaní (tzn. že by nemalo byť skonzumované viac ako ½ z porcie jedla, alebo nápoja) v závislosti od toho akú chybu zákazník reklamuje.

 

III. Chyby neodstrániteľné
  1. Ubytovacie služby

V prípade ak nie je možné odstrániť chyby technického charakteru na izbách a nie je možné poskytnúť zákaznikovi iné náhradné ubytovanie a izba bude i napriek týmto nedostatkom prenajatá, má zákazník právo na primeranú zľavu z ceny podľa aktuálneho platného cenníka, prípadne zrušenie zmluvy pred prenocovaním a vrátenie peňazí.

V prípade, že z jednostranného rozhodnutia prevádzky dôjde k závažnej zmene v ubytovaní oproti potvrdenému ubytovaniu na zmluve a zákazník nesúhlasí s náhradným ubytovaním, má taktiež právo na zrušenie zmluvy pred prenocovaním a na vrátenie peňazí.

 

  1. Stravovacie služby

V prípade, ak nie je možné odstrániť chybu na jedlách a nápojoch, má zákazník právo na kompletnú výmenu jedla, prípadne nápoja alebo na vrátenie zaplatenej ceny.

 

  1. Lehota na uplatnenie reklamácií

Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu ihneď, bez zbytočného odkladu, inak právo na reklamáciu zaniká.

 

  1. Spoluúčasť zákazníka na vybavovaní reklamácie

Zákazník je povinný osobne sa zúčastniť pri vybavovaní reklamácie.

Je povinný poskytnúť objektívne informácie týkajúce sa poskytnutej služby. Ak to vyžaduje povaha veci, musí zákazník umožniť pracovníkom Penziónu prístup do priestoru, ktorý mu bol prenajatý na prechodné ubytovanie, aby bola možnosť presvedčiť sa o odôvodnenosti reklamácie.

 

  1. Záverečné ustanovenia

O správnosti reklamáciie rozhodne marketingový alebo prevádzkový manažér, v zložitých prípadoch predseda predstavenstva, a.s.

Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 1.1.2025.

Reklamačný poriadok schválil predseda predstavenstva spoločnosti AGROHONT DUDINCE, a.s.

Mgr. Miloslava Kuriačková